دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان:

اجرای ۳۳۰برنامه هفته «امربه‌معروف و نهی از منکر» در استان کردستان

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ۳۳۰ برنامه مدون برنامه‌ریزی شده در سطح مرکز و شهرستان‌های استان کردستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و «امربه‌معروف و نهی از منکر» و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان که در راستای ترویج این فریضه الهی گام برمی‌دارند، به تشریح برنامه‌های این ایام اشاره کرد وگفت دفاع مقدس یادآور رشادت و پایمردی ملت شریف ایران در مقابل همه دنیای کفر بوده که دلاورمردان با ایثار و جان خود توانستند با زیاده‌خواهی دشمنان مقابله کنند و اجازه ندادند یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا بخاطر اینکه دشمنی خود را بر علیه کشور عملی کنند، برای ضربه‌زدن و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی «داخلی کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم» را طراحی کردند که با مشت‌های آهنین ملت مواجه شدند و رزمندگان اجازه تسلط به سرنوشت کشور را به دشمنان ندادند.


الله‌مرادی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: هر سال از اول محرم تا دهه اول محرم مراسمات و برنامه‌های متنوعی برای مردم و اقشار مختلف جامعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال ستاد احیا «نهضت حسینی، وحدت کلمه، دفاع‌مقدس و امربه‌معروف و نهی از منکر» بوده، اظهار کرد: «پایه‌های اصلی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی» در این شعار نهفته است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه در قرآن بیش از ۷۰ بار به امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره شده است، گفت: در این هفته ۳۳۰ برنامه مدون برنامه‌ریزی شده در سطح مرکز و شهرستان‌های استان کردستان اجرا می‌شود و ۶۵ هزار عضو طلایه‌داران این ستاد و سه هزار و ۳۰۰ شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در استان فعال است.

وی گفت: دیدار با نماینده، ولی فقیه و علمای اهل سنت کردستان، انجام گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف تذکر لسانی، عیادت از بیماران، به‌صدا درآوردن زنگ مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش یگان‌های نظامی، انتظامی و قضایی، برگزاری شورای اداری با رویکرد ترویج سلامت اداری و تجلیل از رسانه‌های برتر استان از جمله برنامه‌های این هفته است.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات