جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکات دفاع مقدس است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به نتیجه ایستادگی در برابر استکبار گفت: استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۵۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار حسین هاتفی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین سالروز دفاع مقدس، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر را گرامی داشت و گفت: می توان دفاع مقدس را یک حادثه و معجزه الهی دانست که عزت و امنیت را برای ملت ایران به همراه داشته است.

وی افزود: استقلال و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات دفاع مقدس است که در سایه ولایتمداری، وحدت و ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمنان به دست آمده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت: شکوفایی و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و نظامی از ثمرات وحدت و اقتدار ملی است که به ایجاد بازدارندگی و هراس دشمن از تجاوز مجدد به ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

وی گفت: حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار، مقاومت، جهاد، شهادت و خوباوری از جمله اهداف اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ هاتفی افزود: در دوران دفاع مقدس و پس از آن با وحدت نیروهای مردمی و نیروهای مسلح توانستیم جایگاه خوبی را در سطح منطقه و جهان به دست بیاوریم و امروز با بصیرت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف جامعه در مقابل استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه ایستاده ایم.

وی با اشاره به مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ایام دهه اول محرم افزود: باید با نهادینه سازی روحیه ولایتمداری و ایثار رزمندگان اسلام، تأثیر آن را در بیداری اسلامی و نهضت های مقاومت در سراسر جهان که از فرهنگ عاشورایی و انقلابی سرچشمه می گیرد برای همگان تبیین شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان، راهبرد برنامه های هفته دفاع مقدس را تبیین نقش رهبری در حیات معنوی کشور، بصیرت، مقابله با استکبارجهانی، تبیین الگوی جهادی و انقلابی و تبیین نقش اقتصادمقاومتی در دوران دفاع مقدس و تداوم آن به عنوان الگوی راهبردی برای آینده کشور برشمرد.

این مقام مسئول گفت: برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح، برگزاری نشست های معرفتی با عنوان حماسه ماندگار در مدارس شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تقدیر از سربازان در روز سرباز، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برنامه شب خاطره در هیئت های مذهبی، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شب شعر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان اردکان است.

ارسال نظرات