فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده درگفتگوئی با خبرگزاری بسیج از اجرای بیش از 70 برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: مهمترین برنامه دراین هقته رژه نیروهای نظامی و انتظامی است که در روز جمعه در بهاباد انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مقارن شده است با ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز ماه محرم تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و آثار ان به نسل جوان ونوجوان است .

حاجی زاده با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری لحظه لحظه هشت سال دفاع مقدس و بر همه ما واجب است که در حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس کوشا باشیم تاکید کرد و افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال باید متفاوت تر ودرشان ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شهرستان برگزارشود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای آگاهی جوانان و نوجوانانی است که هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند و فرصتی است برای احیای آرمان ها و اهداف شهدا بویژه جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

وی عمده برنامه های هفته دفاع مقدس در بهاباد را بدین شرح اعلام کرد: برگزاری رژه موتوری، رژه حماسی، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه های نقاشی و مقاله نویسی با موضوع دفاع مقدس و به صدا در آمدن زنگ مقاومت ،برگزاری یادواره شهدا در روستای دهنو ملا اسماعیل و بخش آسفیچ با موضوع آبروی محله ، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست روشنگری، صبحگاه مشترک دانش آموزی، شب خاطره هرشب در مساجد، شب شعر با موضوع دفاع  از برنامه های هفته دفاع مقدس در بهاباد است.

ارسال نظرات