سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران بافق آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۴۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در این مراسم حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به نقش حساس و خطیر طلاب خواهر در تعالی خانواده گفت: با توجه به اینکه تعداد فارغ التحصیلان در کشور زیاد است ولیکن اگر طلاب با همت و پشتکار خوب درس بخوانند پشتوانه قوی تری برای خانواده خواهند بود چرا که نقش اصلی در خانواده که همان تربیت فرزند است بر عهده زن می باشد.

امام جمعه بافق همچنین بر احترام به اساتید و حفظ جایگاه آنها تأکید کرد.

در ادامه فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از فعالیت های حوزه علمیه خواهران و تأکید دین اسلام بر تعلیم و تربیت به جایگاه علم آموزی در غرب اشاره کرد و افزود: اگر چه آنها الآن علم را مهم می دانند ولیکن دین اسلام از زمان ائمه(علیهم السلام) و پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) همیشه اهمیت علم را بیان کرده است.

در ابتدای این مراسم مدیر حوزه خواهران ضمن ارائه گزارش از عملکرد حوزه اهم فعالیت های اساتید و طلاب را در راستای تحقق اهداف علمی و آموزشی بیان کرد.

همخوانی طلاب، پخش کلیپ و قرائت بیانیه مدیر حوزه های علمیه خواهران،و تجلیل از الهام دهقان زاده طلبه نخبه و استعداد برتر کشوری، و برترین های آموزش و فرهنگی و پژوهش از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات