با حضور کلاس اولی ها برگزار شد

جشن شکوفه ها و غنچه ها در اردکان

در آستانه بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها و غنچه ها در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، صبح امروز و با حضور کلاس اولی ها، جشن شکوفه ها و غنچه ها در اردکان برگزار شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: چشم امید خانواده ها و کشور به غنچه ها و شکوفه های بوستان تعلیم و تربیت است.

وی اظهار داشت: در روز اول مهر زنگ آغاز تعلیم و تربیت در بیش از 110 مدرسه در بخش های مرکزی، عقداء و خرانق نواخته می شود و بیش از 17 هزار دانش آموز و قریب به 1200 معلم و کادر اجرایی سال تحصیلی جدید را شروع می کنند.

محمد اشرفیان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت دانش آموزی اردکان از 11 هزار نفر تا 20 هزار نفر در نوسان بوده است و طبق آمار امسال بیشترین رشد جمعیت دانش آموزی مربوط به شهرستان اردکان بوده است و 1200 دانش آموز به جمعیت ما افزوده شده است.

وی گفت: طبق برآوردی که انجام شده است تا سال 1405 به 11 آموزشگاه جدید نیاز داریم که همت مسئولین را می طلبد که برای احداث این مدارس و تأمین نیروی آموزشی را در نظر داشته باشند تا بتوانیم جوابگوی نیازهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان باشیم و استعدادهای آنان را شکوفا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اردکان با اشاره به کسب رتبه های خوب توسط دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری گفت: در این آزمون 53 نفر از دانش آموزان ما موفق به کسب رتبه های زیر هزار شدند که نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است و این نشان از استعداد بالای دانش آموزان، برنامه ریزی و حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان، تعامل همراهی و همدلی مسئولین شهرستان است.

لازم به ذکر است که جشن شکوفه ها و غنچه ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در دبستان دخترانه عصمت وکیلی شهر احمدآباد اردکان برگزار شد.

ارسال نظرات