فرمانده سپاه خدابنده:

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است، مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۷۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

ولی اله به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جمعه به نام معنویت،اقتدار نیروهای مسلح،وحدت ملی،سلامت،شنبه علم و فناوری،جوانان و سربازان،یکشنبه ولایت مداری،همبستگی ملی،دفاع همه جانبه،دوشنبه اقتصاد مقاومتی،خودباوری،پشتیبانی مردم و اصناف،سه شنبه بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی، چهار شنبه رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه های صبر و مقاومت، پنج شنبه شهیدان، جانبازان،آزادگان،ایثارگران و جمعه فرماندهان، عزت مداران،حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،اجری مراسم صبحگاه و نواختن زنگ مهر و مقاومت،شرکت بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نشست های پیشگیری از طلاق،یادواره های شهدا،مراسم احلی من العسل،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون مطهر شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح، تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

ابراهیمی گفت: امروز روحیه شهادت طلبی، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم و به ویژه جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

وی با تأکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود گفت: شهدا، هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم، حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

ارسال نظرات