بازدید از نواحی تابعه شهرسان های دهلران آبدانان و دره شهر؛

مسئولیت پذیری در برابر تکالیف الهی باید از ارکان مدیریت اسلامی باشد

مسئول سازمان بسیج کارگری ایلام از نواحی تابعه شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر بازدید کردند و طی این بازدید بر اهمیت مسئولیت پذیری در برابر تکالیف الهی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۵۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

 به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، احمد ایوبی مسئول بسیج کارگری ایلام طی بازدید از ناحیه‌های دهلران، دره شهر و ابدانان با اشاره به اینکه احساس مسئولیت در برابر تکالیف الهی از ارکان مدیریت اسلامی می‌باشد اظهار داشت:  تعهد در برابر ارزش های دینی و انقلابی و احساس مسولیت در برابر وظائف و تکالیف الهی از ارکان مدیریت اسلامی می باشد که ارزشهایی که قابل دفاع است.

وی ادامه داد: مردم باید به آرمانهای انقلاب اسلامی اعتقاد داشته و به رهبر عشق بورزند و راه شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را  ادامه داده و تمامی اینهارا تبلور آرمانهای تاریخی و آرزوهای دیرینه ی خود برای تاسیس نظام الهی سیاسی اقتصادی بدانند و ارزش های دینی از بنیادی ترین زیرساختهای هر جامعه می باشد که کیان و هویت آن جامعه را حفظ می کنند.

ایوبی در پایان خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات شورای قشر، بالا بردن جذب و سازماندهی بسیجیان و افزایش و ایجاد پایگاههای مقاومت در سطح واحد های کارگری جز خواسته های سپاه می باشد که بایستی فرماندهان عزیز و تلاشگر به این مهم اهتمام بورزند.

 

ارسال نظرات