در آیین اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت؛

تجلیل از۳۶ نفر از قرآن آموزان کانون شهید شیخ السلام سنندج

همزمان با پایان یافتن کلاس‌های اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد استان از ۳۶ نفر از قرآن آموزان کانون فرهنگی هنری شهید شیخ السلام با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۴۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این آیین اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از جمله برنامه‌هایی است که در راستای غنی‌سازی و پرورش استعداد اعضاء، همزمان با شروع تابستان در کانون‌های مساجد آغاز می‌شود.



کامل گلباغی، به تعداد کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان در تابستان ۹۶ اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری ۵۲۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد کردستان متولی برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت بودند.



وی فراگیری قرآن را بالاترین سعادت برای هر فردی عنوان کرد و افزود: چه سعادتی بالاتر از اینکه نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند بهترین شما کسی است که قرآن می‌داند.



گلباغی در خصوص اهمیت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد خاطر نشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در جهت مقابله با هجمه و شبیخون فرهنگی دشمنان که امروز دامن‌گیر نوجوانان و جوانان کشور شده بسیار تاثیرگذار است.



در ادامه این مراسم ۳۶ نفر از قران آموزان کانون شهید شیخ الاسلام مسجد ابراهیم خلیل الله ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تجلیل شدند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات