مسوول بسیج دانشجویی قم در گفت وگو با «بسیج»:

افق دید بسیج فقط به داخل کشور محدود نمی‌شود

محبی با بیان اینکه افق دیدش فقط محدود به داخل کشور نمی شود، گفت: بسیج، مرزی ندارد و هر جا که ظلم و ستمی به مسلمانان وارد شود، بسیج وارد میدان می شود و از مظلوم حمایت می کند.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۵۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

داود محبی مسئول بسیج دانشجویی استان قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است که افق دیدش فقط محدود به داخل کشور نمی شود، اظهار داشت: بسیج، مرزی ندارد و امروزه می بینیم که بسیجیان متعددی در کشورمان برای حضور در میدان های جهاد با تکفیری ها در سوریه و عراق داوطلب شده اند و هر جا که ظلم و ستمی به مسلمانان وارد شود، بسیج وارد میدان می شود و از مظلوم حمایت می کند.


وی ادامه داد: جنایت های دولت میانمار بر علیه مسلمانان این کشور، چیزی نیست که به راحتی از آن بگذریم و قطعا تشکل های دانشجویی و بسیج در داخل کشور، با برگزاری تظاهرات و صدور بیانیه های متعدد این جنایت را محکوم کرده اند.


مسئول بسیج دانشجویی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: غربی ها قصد دارند تا با حمایت از بودایی ها، علیه چنین و مسلمانان قدم بردارند و از این طریق، به سرکوب مسلمانان بپردازند و مانع گسترش اسلام در شرق آسیا شوند که باید مانع این کارشان شویم.

ارسال نظرات