خبرهای داغ:

فراخوان دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر سال 96 در آذربایجان غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از فرخوان برای دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۳۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رضا نقی‌زاده اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برگزاری دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر فراخوان داده است، بنابراین کارآفرینان توانمند و فعال استان هم باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

وی از همه کارآفرین‌ها برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد و گفت: از همه کارآفرین‌ها دعوت می‌شود تا از تاریخ 11 شهریور ماه تا 11 مهر ماه امسال با مراجعه به وبگاه این جشنواره فرآیند ثبت نام در این جشنواره را بررسی کرده و فرم‌های موردنیاز را تکمیل کنند.

نقی‌زاده اضافه کرد: کسانی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان مراجعه کنند.

وی آدرس دبیرخانه استان را آذربایجان غربی - ارومیه- بلوار سربازان گمنام-خیابان شهید بهشتی منش، کوش هواشناسی مدیریت کارآفرینی و اشتغال استان ذکر کرد و گفت: شرکت‌کننده‌ها می‌توانند با شماره تماس 044-33444317 اطلاعات موردنیاز خود را کسب کنند.

نقی‌زاده، تهران- خیابان آزادی- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی-طبقه هفتم- دفتر توسعه کارآفرینی را نشانی دبیرخانه جشنواره ملی عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت‌کننده‌ها به واسطه شماره تماس 021-64492665 و 02164492734 اطلاعات موردنیاز خود را کسب می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه جشنواره‌هایی از این دست در جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های آماری تاثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیق از حلقه‌های توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌رود بنابراین امروزه دانایی بشر به داده‌ها و اطلاعاتی منوط شده است که به کمک آمار به دست می‌آید و از طریق آنها می‌توان از وضعیت جامعه در زمینه‌های مختلف باخبر شد.

وی با بیان اینکه در صورت داشتن اطلاعات دقیق می‌توان برای رفع کاستی‌ها، چالش‌ها و بحران‌های موجود گام برداشت، گفت: با ارائه راهکارها می‌توان از افزایش یافتن دامنه مشکلات تا اندازه زیادی جلوگیری کرد.

 

ارسال نظرات