مسئو ل نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بازدید مسئو ل نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان از پایگاه های مرزی تیپ زنجان در منطقه سردشت

حجت الاسلام تیموری مسئو ل نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان از پایگاه های مرزی تیپ زنجان در منطقه سردشت بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئو ل نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج)  استان زنجان ضمن تشکر از حضور شبانه روزی رزمندگان تیپ زنجان در این مناطق مرزی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمالغرب توجه ویژه به مسائل اعتقادی و معنوی را رمز اصلی رزمندگان تیپ زنجان در میدان های مختلف نبر برشمرد.

حجت الاسلام تیموری افزود: موفقیت های چشمگیر و قابل تحسین که شما در راستای برقراری امنیت پایدار قابل قبول در مناطق ماموریتی شمالغرب به دست آورده اید مرهون روحیه ایمانی و انقلابی به واسطه توکل بر خداوند متعال و استعانت از اهل بیت (ع) است.

وی اظهار داشت: در طول 35 سال جنگیدیم و دفاع کردیم، بارها و بارها تهدید شدیم و بارها تحریم ها را به سختی بر دوش کشیدیم ولی وجبی از خاک عزیز کشور را به دشمن واگذار نکردیم و اکنون نیز افتخار می کنیم که همچنان نظام الهی ما در مسیر اقتدار خودقدم بر می دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به سه نعمت بزرگ الهی تصریح کرد: نعمت اسلام و تشیع ، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه سه نعمت بزرگ الهی هستند که خداوند به ما عطا فرموده است.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید حجت اسلام تیموری به منظور آشنایی با آخرین وضعیت نیروهای زنجان در پایگاههای کترال گردان حضرت علی اصغر(ع)، قلعه گردان امام حسین(ع) و یال گلاله یک، دو سه گردان تکاوری حضور یافت .

 

 

 

ارسال نظرات