با حضور مربیان و متربیان؛

اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه زینبیه بهار برگزار شد

فرمانده پایگاه زینبیه بهار از برگزاری اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا(س) با حضور مربیان و متربیان در حسینیه شهید «ضرابی» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۷۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه زینبیه بهار برگزار شدخاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا(س) با حضور مربیان و متربیان در حسینیه شهید «ضرابی» برگزار شد.

وی افزود: در این طرح کلاس‌های خیاطی، گل‌چینی، قلاب‌بافی، نقاشی و... برای رده‌های سنی مختلف طی ایام تابستان در پایگاه زینبیه اجرایی شد.

فرمانده پایگاه زینبیه بهار ضمن ارزیابی مثبت از برگزاری کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین تصریح کرد: امسال برنامه‌های خوبی در پایگاه برگزار شد که از تمام کسانی که در این طرح ما را یاری کردند تقدیر می‌کنم.

وی ابرای داشت: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین ایجاد انگیزه کافی برای کار و تلاش، مهارت‌آموزی، رفع نیازهای اولیه و پر کردن اوقات فراغت تابستان نوجوانان و جوانان است.

خاوری خاطرنشان کرد: بخشی از کلاس‌ها که در خصوص ایجاد انگیزه برای درآمدزایی و ایجاد شغل مناسب بود مورد رضایت شرکت‌کنندگان قرار گرفت که خواستار ادامه این نوع کلاس‌ها بودند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات