نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:

جشن عاطفه‌ها زمینه ساز رفع نیاز تحصیل دانش آموزان نیازمند

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: کمک به جشن عاطفه‌ها زمینه‌ساز تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت است پس همه باید کمک کنیم تا دانش‌آموزانی که توانایی مالی ندارند از نعمت تحصیل محروم نشوند.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز پنج شنبه (۲۳ شهریور) با حضور در پایگاه اصلی جشن عاطفه‌ها در سنندج، کمک‌های خود را از طریق این جشن به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی و کمک به نیازمندان است، عنوان کرد: کمک به جشن عاطفه‌ها زمینه‌ساز تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت است لذا همه باید کمک کنیم تا دانش‌آموزانی که توانایی مالی ندارند از نعمت تحصیل محروم نشوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همان طور که خداوند رحمان و رحیم است و نسبت به بندگان خود مهربان است ما بندگان هم باید نسبت به هم نوع همین رویه را داشته باشیم.

وی افزود: همه ما باید با کمک به هم نوعان و دانش آموزان نیازمند در تامین نیاز‌های ضروری آن‌ها تلاش کنیم و بستر‌های لازم برای بهره‌مندی همه افراد از تحصیل و کسب دانش را فراهم کنیم.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: کمک‌هایی که به همت کمیته امداد در قالب جشن عاطفه‌ها جمع آوری می‌شود بخشی از نیاز‌های افراد نیازمند را می‌تواند پوشش دهد، اما آنچه از اهمیت بیشتری در برگزاری این برنامه‌ها برخوردار است ایجاد ظرفیت و بستری برای توسعه فرهنگ انفاق و کمک به دیگران در سطح جامعه است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه بخشش مال موجب کاهش دلبستگی انسان به مال می‌شود و این کار موجب پاکی و رشد انسان‌ها می‌شود، افزود: کمک به نیازمندان باید به عنوان یک فرهنگ ارزشمند در طول سال استمرار و توسعه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات نیازمندان باشیم.

در ادامه امام جمعه سنندج نیز با حضور در پایگاه جشن عاطفه‌ها عنوان کرد: در دین مبین اسلام بر کمک به افراد بی بضاعت جامعه به صورت مکرر تاکید شده و افراد متکمن جامعه وظیفه دارند به هم نوعان نیازمند خود کمک کنند.

وی افزود: کمیته امداد با شناختی که از نیازمندان واقعی جامعه دارد با جمع آوری کمک‌های مردمی آن را به دست اقشار نیازمند می‌رساند و با این کار از برخی سوءاستفاده‌هایی که افراد سودجو با تحریک احساسات مردم می‌کنند جلوگیری می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات