با حضور هنرمندان نامی عرصه سینما و تئاتر

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره هنر‌های نمایشی تیک در شهرستان قروه برگزار شد

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره هنر‌های نمایشی تیک با حضور هنرمندان نامی عرصه سینما و تئاتردر شهرستان قروه و در مجتمع فرهنگی و تفریحی سراب برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۸۳۶۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور خیل عظیمی از علاقه‌مندان به عرصه هنر و تئاتر مراسم افتتاحیه دومین جشنواره هنر‌های نمایشی تیک در سراب کوثر قروه برگزار شد.


در این مراسم حضور چهره‌های نامی عرصه سینما و تلویزیون همچون آتش تقی پور و امیر آتشانی به چشم می‌آمد که در کنار سایر هنرمندان شهرستان قروه همچون استاد علیرضا حنیفی دومین جشنواره هنر‌های نمایشی را افتتاح نمودند.


یونس صحرارو دبیر اجرایی این جشنواره در حاشیه این مراسم گفت: این جشنواره از امروز و به مدت ۲ روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه و با حضور ۱۰ گروه نمایشی برگزار می‌شود.


وی افزود: بیش از ۱۴ گروه برای حضور در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند که هیئت بازبینی پس از مشاهده آثار شرکت کنندگان و بررسی دقیق آن‌ها ۱۰ اثر را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره انتخاب نمود.

دبیر اجرایی جشنواره تیک ادامه داد: آتش تقی پور، امیر آتشانی و علیرضا حنیفی به عنوان داوران جشنواره دوم تیک در شهرستان قروه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات