خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

دفاع مقدس برکات و دستاورد های عظیمی را برای ملت ایران به ارمغان آورد

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضاء اين ستاد در محل اتاق جلسات سپاه بوکان برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جانشین سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام گفت: اين هفته فرصت مناسبي خواهد بود كه  روحیه مقاومت، ايثار ، جهاد ، شهادت طلبی و استکبار ستیزی فرزندان اين مرز و بوم را در برابر كفر و استكبار جهاني با انجام برنامه هاي ماندگار و متنوع به نمايش بگذاريم.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به اهميت برنامه ريزي براي بزرگداشت این هفته ، خاطرنشان كرد: به منظور پاسداشت دوران پرافتخار دفاع مقدس بايد برنامه هاي ويژه هفته دفاع مقدس را تنظيم و تبيين نماييم.

وی تصریح کرد: صدام با یک برنامه ریزی دقیق که استکبار جهانی طراح آن بود در 31 شهریور 59 مرزهای ایران اسلامی را از هوا و زمین آماج حملات دردمنشانه خود قرار داد تا بتواند در ایران نفوذ پیدا کند ولی جوانان ایرانی با رشادت و جان فشانی خود مانع از این نفوذ شدند و دشمن را هشت سال زمین گیر و بعد وادار به فرار کردند.

جانشین سپاه بوکان اظهار داشت : تمام موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری ها جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد برنامه های این سال  اقتصاد مقاومتی و شعار محوری آن (( من انقلابی ام ))خواهد بود افزود: معرفي افتخارات آن دوران و تقويت فضاي معنوي و اخلاقي جامعه و آشنايي با دستاورد هاي حاصل از دوران دفاع مقدس و نمايش اقتدار نيروهاي مسلح و قدرت بازدارندگي نظام به ياوه گويي هاي دشمنان ميباشد كه در همين راستا برنامه هاي متنوعي تدارك ديده شده كه اهم آنها عبارتند از :برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و رژه یگانهای موتوری ، برگزاری مراسم نهضت روشنگری  ، فضا سازي محيطي ، برگزاری مراسکم سوگواری سرور و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم، غباروبی گلزار شهداء و دیدار با خانواده معظم شهدا، و ده ها برنامه فرهنگي ديگر كه ان شاء الله در اين هفته پربركت انجام خواهد شد.

گفتنی است در ادامه جلسه مسئولین حاضر به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته  وپس ازبحث وتبادل نظر حاضرین تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات