خبرهای داغ:
معاون آموزشی دانشگاه ارومیه:

ظرفیت دروس عمومی در دانشگاه ارومیه افزایش پیدا می‌کند

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت:در روز‌های آینده ظرفیت دروس عمومی در دانشگاه ارومیه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۲۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیرضا مظفری اظهار داشت: تعداد دروس عمومی کاهش نیافته است فقط این ترم با توجه به مصوبه وزارت علوم ظرفیت کلاس‌های عمومی از 60 نفر به 45 نفر کاهش یافته است که با همکاری مدیر گروه معارف دانشگاه قرار شده تا ظرفیت را به 50  نفر افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر گروه معارف و مدیر سیستم در حال رصد سیستم انتخاب واحد هستند چنانچه تقاضا برای دروس عمومی بعد از افزایش ظرفیت باشد کلاس‌های دیگری در نظر گرفته خواهد شد و به تعداد دروس عمومی افزوده خواهد شد.

مظفری در واکنش به این سوال که «چرا برای دوره‌های شبانه و نیمه حضوری برخی از دروس تخصصی ارائه نشده است» بیان کرد: برای دو یا سه نفر دانشجوی شبانه که در هر رشته است نیازی به ارائه کلاس جداگانه نیست و در کلاس دانشجویان روزانه شرکت می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه افزود: در خصوص دانشجویان نیمه‌حضوری که به تدریج تعداد آنها کاهش پیدا می‌کند هم اگر تعداد دانشجویان به حد نصاب برای ارائه یک درس تخصصی که 25 نفر است نرسد برگه مهمان داده می‌شود تا در کلاس‌های گروه روزانه شرکت کنند و اگر بیش از حد نصاب باشد حتما مدیر گروه‌ها برای آنها ارائه دروس می‌کنند.

لازم به ذکر است که سرویس دانشگاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی هم چنان پیگیر مشکلات دانشجویان دانشگاه ارومیه و دیگر دانشگاه‌ها است و دانشجویان می‌توانند با ما از طریق کانال خبرگزاری فارس استان در ارتباط  باشند.

ارسال نظرات