خبرهای داغ:
با عنوان مهر در انتظار همدلی؛

کمک های مردمی برای دانش آموزان 23 و 24شهریورماه جمع آوری می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این کمک های مردمی در 40پایگاه در سراسر استان جمع آوری می شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کلامی افزود: این پایگاه  ها در سطح استان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد هستند.

وی با اعلام اینکه 14 هزار و 146 دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار و خیران استان هستند؛ اظهارداشت: سال گذشته مردم خیر استان بیش از 45 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که امسال امیدواریم این کمک ها بالای 50میلیارد ریال برسد.

کلامی اضافه کرد: جشن عاطفه ها هر سال در آستانه سال تحصیلی جدید و پیش از بازگشایی مدارس به منظور جذب کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اجرا می شود که امسال با توجه به مصادف بودن آن با ایام مهر با عنوان «مهر در انتظار همدلی» در جای جای استان همچون مصلی های نمازجمعه برگزار می شود.

کمک های مردمی برای دانش آموزان 23 و 24شهریورماه جمع آوری می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همچنین از برپایی جشن عاطفه پس از بازگشایی مدارس همزمان با 19مهر در سطح مدارس تبریز خبر داد و گفت: در این طرح که فقط در تبریز برگزار می شود کمک های جمع آوری شده در اختیار آموزش و پرورش و مرکز تربیت برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

کلامی ادامه داد: کمک های مردمی 23 و 24 شهریور به صورت نقدی و غیر نقدی بوده و برای آغاز سال تحصیلی است که شامل اقلام کیف، کفش، نوشت افزار و .... خواهد بود و اگر کمک غیر نقدی دیگری همچون مواد غذایی و ... هم دریافت شود در ردیف دیگر این نهاد قرار می گیرد.

وی همچنین به توزیع نوشت افزار، کیف و کفش به دانش آموزان مددجو و واریز مبلغ یک میلیون ریال برای ثبت نام دانش آموزان اشاره و بیان کرد: این کمک ها طی چند روز گذشته آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها