خبرهای داغ:

فرماندار جدید شهرستان جلفا معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان جلفا روز دوشنبه برگزار و داود گرشاسبی که پیشتر فرماندار سراب بود، به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۸۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین، انقلابی بودن و مدیریت جهادی مدیران را از شاخصه های دولتمردان در دولت تدبیر و امید و رمز موفقیت آنان بیان کرد.
سعید شبستری خیابانی اظهار کرد: به رغم کمبود امکانات و اعتبارات دولتی، امروز شاهد پیشرفت در بسیاری از زمینه ها هستیم و این به برکت عقلانیت و تدبیر و تلاش برای امید افزایی دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید نشان داد که بدون توجه به گرایش ها و با حفظ وحدت و تعامل و همدلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و رضایت مندی مردم از عملکرد دولت و کارهای انجام شده در انتخابات اخیر نشان داده شد.
شبستری خیابانی اضافه کرد: نگاه جناحی به امور کارساز نبوده و باید با نگاه ملی و فرابخشی به مسایل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام قدم برداشت.
وی با بیان اینکه باید بخش عظیمی از اقتصاد به مردم واگذار شود، افزود: تلاش برای افزایش جذب سرمایه گذاری با هدف تولید و اشتغال باید دغدغه مسوولان باشد.
وی خطاب به مدیران گفت: هر مدیری حوصله کار و کوشش را در خود احساس نکرده و یا توان انجام امور را ندارد بدون تعارف باید خود را کنار بکشد و این امر باید سرلوحه مدیریت عالی شهرستان باشد.
شبستری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، خاطر نشان کرد: می توان با برنامه ریزی و تدبیر در پیشرفت منطقه و شهرستان و به خصوص توجه جدی به بخش گردشگری، در رونق کسب و کار و به تناسب آن تولید و اشتغال در این شهرستان قدم های مفیدی برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها