خبرهای داغ:
رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای همدان برای ارائه خدمات در اربعین حسینی

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان از آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان همدان برای ارائه خدمات و جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای همدان برای ارائه خدمات در اربعین حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید سخائیان امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی که با حضور روسای راهداری و حمل و نقل شهرستان‌های استان، مسئولان انجمن شرکت های مسافربری و مدیران شرکت‌های مسافربری استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل نزدیکی استان همدان به مرز، این استان به عنوان استان معین انتخاب شده  و لازم است مدیران شرکت‌های مسافربری و روسای ادارات حمل و نقل استان نسبت به اعزام ناوگان مسافربری برای زائران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اعزام اتوبوس‌ها به مرز خسروی و با زائران اباعبدالله الحسین(ع) است، تصریح کرد: باید ضمن نظارت دقیق، بیشترین توان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری نسبت به این امر باشد.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه اربعین حسینی بازتاب تبلیغاتی بسیاری را به همراه دارد، افزود: لازم است گه رانندگان با دقت نظر بیشتر و سر ساعت مقرر نسبت به رفت و برگشت زائران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان افزایش می‌یابد، یادآور شد: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

این مسئول از آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده ای استان همدان برای ارائه خدمات و جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  با تمام امکانات و توان خود آماده‌خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات