دبیر ستاد بازسازی نمایش غدیر خم استان یزد خبر داد

اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در 4 نقطه از یزد

دبیر ستار بازسازی نمایش غدیر خم استان یزد گفت:نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در شهر های یزد،خاتم، اشکذر و زالک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۸۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، منصور زارع دبیر ستادبازسازی نمایش غدیر خم استان یزد در ضمن با اهمیت خواندن نمایش بازسازی واقعه غدیر خم از طریق اجرای میدانی خاطر نشان کرد: این نمایش در 4 شهر استان یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهر های یزد،خاتم، اشکذر و زالک 4 نقطه برگزار کننده نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در استان یزد هستند.

دبیر ستار بازسازی نمایش غدیر خم استان یزد با بیان اینکه محل های برگزاری مهیای حضور گروهای مختلف مردم هستند اظهار داشت: این نمایش در شهر زالک در منطقه ای با نام غدیر برپا خواهد شد.

دبیر ستاد بازسازی نمایش غدیر خم استان یزد در همین خصوص یادآورشد: از چندین سال قبل به واسطه اجرای نمایش بازسازی غیدر خم در این نقطه اهالی منطق این مکان را با نام غدیر یاد می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزش ویژه عوامل و دست اندرکاران اجرای نمایش با حضور عوامل اجریی نمایش در در 4 شهر بانی اجرای نمایش برگزار و عوامل با مفاهیم و جلوه های اجراء آشنایی بیشتری پیدادکردند.

دبیر ستاد بازسازی نمایش غدیر خم استان یزد اظهار داشت: استفاده از راهنمایی علما و ارجاع به سایر منابع غنی اسلامی با موضوع غدیر از اقدامات انجام شده در راستای اجرای بهتر این نمایش عظیم بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار