مسوول بسیج دانشجویی مرکزی در گفت‌‌وگو با «بسیج» تاکید کرد

لزوم حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار

سعی داریم بیانیه و یا نامه‎ای را برای کنفرانس کشورهای اسلامی که در مقابل کشتار مسلمانان میانمار، واکنش و اقدام قاطع و جدی نشان دهند تا مانع ادامه یافتن این اقدامات خباثت‎آمیز علیه مسلمانان مظلوم میانمار شوند.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۴۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

محمدی مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به کشتار بی‎رحمانه مسلمانان در میانمار عنوان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری به عنوان یک نقشه راه برای ما مشخص کردند مسلمانی و اسلام فقط شامل مرزهای خودمان نمی شود بلکه در خارج از مرزها هم مسئولیتی به عهده داریم، بر همین اساس بر همه مسلمانان در سراسر دنیا و بر کشور عزیزمان فرض است که به حمایت از مردم مظلوم و مسلمان میانمار بردارند و همه مسلمانان با اتحاد با یکدیگر اقداماتی را انجام دهند که مانع از ادامه این کار ددمنشانه و وحشی‎گرایانه توسط نظامیان این کشور باشد.

مسوول بسیج دانشجویی مرکزی با بیان اینکه حمایت ما از مسلمانان میانمار می تواند هم به صورت عملی باشد و هم در قالب تظاهرات، شکایت به مجامع بین‎المللی و.. اظهار داشت: در بسیج دانشجویی سعی داریم بیانیه و یا نامه‎ای را برای کنفرانس کشورهای اسلامی که در مقابل این اقدام وحشیانه صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار واکنش و اقدام قاطع و جدی نشان دهند تا مانع ادامه یافتن این اقدامات خباثت‎آمیز علیه مسلمانان مظلوم میانمار شوند.

ارسال نظرات