اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ

خبرگزاری بسیج: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به همت انجمن های هنری این شهرستان، در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، برنامه های هنری اجرا می کند.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۸۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

به گزارش روابط ‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و مسئولان انجمن های هنری، 14 شهریور ماه با حضور در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ واقع در بخش فشافویه شهرستان ری، با مسئولان این ندامتگاه گفت و گو کردند و مقرر شد برنامه های فرهنگی و هنری با هدف تقویت روحیه خودباوری و امید به زندگی در بین زندانیان مددجو اجرا شود.

«سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست گفت: هزاران زندانی در ندامتگاه های شهرستان ری حضور دارند که لزوم برنامه های جدی برای بازپروری، اصلاح و تربیت، ترمیم شخصیت، استحکام بنای خانواده، معاشرت سالم و سازنده آنان در جامعه از طریق هنر و کتاب درمانی احساس می شود.

وی افزود: اجرا و آموزش تئاتر، سرود، تواشیح، تعزیه، آواز، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی برای مددجویان و ایجاد زمینه برای حضور آنان در جشنواره ها از جمله اهداف پیش بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: با توجه به در پیش بودن ماه های محرم و صفر، گروه های تعزیه منتخب شهرستان ری برای مددجویان به اجرای شبیه خوانی خواهند پرداخت و آموزش هایی در این زمینه به آنان ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظرات