گلایه امام جمعه موقت ابرکوه از عدم برخورد با حقوق بگیران نجومی؛

پول هایی که حقوق بگیران نجومی از بیت المال برده اند، کجا است؟

امام جمعه موقت ابرکوه گفت: با وجود تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر برخورد با حقوق بگیران نجومی، هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است و آنها هنوز بر مسئولیت های خود باقی هستند.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه، در ابتدای خطبه های این هفته  نماز جمعه اظهار کرد: چرا با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری و درخواست های مکرر مردم، مبنی بر برخورد قاطع با حقوق بگیران نجومی، تا کنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

حجت الاسلام فتاحی خاطر نشان کرد: افرادی که از بیت المال که حق همه ملت است، حقوق نجومی می گرفتند همچنان بر صندلی های خود نشسته اند و یا اینکه صرفاً مسئولیت هایشان در دستگاه های مختلف، تغییر کرده است. پس کو پول هایی که از بیت المال برده اند؟

فتاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 17 شهریورماه سال 1357 در میدان شهدا تهران، عنوان کرد: برای همه دنیا واضح است که همیشه پیروز جبهه حق و باطل، اسلام بوده است.

وی افزود: تاریخ گواه است که در جنگ هایی که منافقین و اصحاب کفر برای نابودی اسلام، راه اندازی کردند افراد زیادی شهید شدند، ولی دشمنان باید بدانند با این جنگ ها، خونریزی ها و جنایت ها راه به جایی نخواهند برد، بلکه هر که با اسلام درافتاد، دودمانش ورافتاد.

امام جمعه موقت ابرکوه با اشاره به حرف سردمداران عربستان سعودی در خصوص اینکه امروز امپراطوری ایران بر داعش قالب شد، تصریح کرد: این پیروزی ها در واقع پیروزی اسلام بر کفر است.

وی بیان کرد: اینها از این همه کشتار چه چیزی به دست آوردند که دست از جنایات شان برنمی دارند؟ هر روز و هر ساعت به بهانه ای دست به کشتار زنان و کودکان مظلوم می زنند. یک روز عراق، یک روز افغانستان، یک روز سوریه و... و باز هم مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار.

فتاحی تأکید کرد: شما باید بدانید که در طول بیش از هزار و 400 سال راه به جایی نبردید و حریف اسلام نشدید و ده هزار سال دیگر هم بگذرد، توانایی مقابله با اسلام و یارانش را ندارید و باز هم بازنده شما هستید.

وی ضمن تبریک عید غدیر خم، در اهمیت این روز بزرگ گفت: شمارش نعمت های خداوند از دست انسان ها خارج است و از بین این نعمت ها، بزرگترین و با ارزش ترین نعمت خداوند برای بندگانش، نعمت ولایت است، که در روایات و احادیث به آن اشاره شده است.

خطیب جمعه ابرکوه اذعان کرد: نماز، خمس، زکات و حج بی ولایت هیچ ارزشی ندارد و خداوند می فرماید با ولایت نعمت را بر شما تمام کردم.

فتاحی با اشاره به آیه ولایت گفت: تکلیف افراد جامعه ای که ولایت را نمی شناسند در برابر خداوند متفاوت است ولی کسانی که ولایت را می شناسند ولی انکار می کنند، باید پاسخگو باشند.

گفتنی است نمازگزاران در پایان نماز جمعه با سر دادن شعارهایی، جنایات گروه های تکفیری علیه مردم میانمار را محکوم کردند.
ارسال نظرات