خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

پیام غدیر، تبیین مبانی امامت و ولایت در جامعه است

امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به نقش فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی گفت: پیام غدیر تبیین مبانی امامت و ولایت در جامعه بوده و از این رو ترویج آن در بین نسل های آینده ضروری است.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۷۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمود شربیانی نقش ولایت را مسئله اساسی و حیاتی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت انقلابی مبتنی بر ولایت و برگرفته از واقعه عظیم غدیر است.
وی ادامه داد: پیامبر(ص) در واقعه عظیم غدیر خم، جریان ولایت و امامت بعد از خود را از امیرالمومنین(ع) تا امام مهدی(عج) را برای همه جهانیان معرفی کردند.
وی با اشاره به اینکه پیام عید غدیر یک پیام جهانی و انسانی است اضافه کرد: اگر غدیر به معنای واقعی‌ اش مسیر خود را طی می ‌کرد، اکنون جامعه انسانی نیز مسیر دیگری داشت.
وی گفت: همه مشکلات و انحرافات موجود در جوامع اسلامی و در بین امت اسلام، به دلیل اجرا نشدن پیام غدیر است.
وی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام در زیر سوال بردن خطبه غدیر افزود: این دشمنان سعی در ترویج افکار وهابی گری در بین امت اسلامی داشته و درصدد از بین بردن تفکر شیعه و نابودی تشییع هستند.
وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که افکار و اندیشه وهابی در جامعه ریشه کن شده و نمونه بارز آن شکست و نابودی سنگرهای تکفیری ها و داعشی ها در سوریه و کشورهای اسلامی منطقه است.
امام جمعه عجب شیر با اشاره به سالروز واقعه خونین 17 شهریور 57 گفت: خون شهدای این روز بزرگ در راه احیای دین ، میهن و ولایت فقیه ریخته شد و نشان داد که ملت بزرگ ایران هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به قتل عام مسلمانان مظلوم میانمار افزود: سکوت سازمان ملل و طرفداران حقوق بشر در برابر قتل عام در میانمار بسیار عجیب و قابل تامل است.
وی ادامه داد: آتش زدن مسلمانان، نحوه کشتار و قتل عام در میانمار در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده و مدعیان حقوق بشر در این خصوص سکوت کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها