خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:

اعتماد مدیریت عالی استان به جشنواره شهید رجایی مایه دلگرمی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: ضریب اعتماد مدیریت عالی استان به جشنواره شهید رجایی امسال بیشتر از سال گذشته بود؛ همانطور که سال گذشته از سال ماقبل بیشتر بود و این مایه دلگرمی دست اندرکاران جشنواره است.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۲۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی در دیدار با مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی هشت ماه پشتوانه دارد و خروجی کار با معرفی دستگاه‌های برتر و تجلیل از آن ها نمود یافت.

وی افزود: واقعیت این است که برای خود جشنواره نظر و انتقاد داریم ولی نظر ستاد جشنواره، مدیریت عالی استان و هر ارزیابی که صورت می‌دهد بی کم و کاست مورد قبول است.

بهبودی با بیان اینکه معمولا ما فقط برترین دستگاه‌ها را انتخاب و معرفی می‌کنیم در حالی که باید تلاش شود دستگاه‌های ضعیف ارتقاء یابند، افزود: جشنواره نمود هماهنگی بین‌بخشی بود و به صحت و سلامت برگزاری این جشنواره اعتماد کامل داریم که به شکل مناسب و بدون حاشیه برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: سازمان، دبیرخانه جشنواره و مرجع ارزشیابی آن است،؛ یعنی اینکه ما دستگاه الگو هستیم و کارمندان و مدیران سازمان نیز باید نمونه و الگو باشند.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: ما باید خودمان را از لحاط اخلاق، رفتار، منش اداری و حتی پوشش ارتقاء دهیم چرا که مراجعه‌کنندگان و مردم همه این امور را ارزیابی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها