خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

اردوهای جهادی و هجرت، حرکتی انقلابی با هدف خدمت رسانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین اختتامیه هجرت دانش آموزی برادران این شهرستان، با اشاره به نقش سازنده اردوهای جهادی در جامعه گفت: اردوهای جهادی و هجرت دانش آموزی، حرکتی انقلابی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۴۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی افزود: اردوهای جهادی، آشناسازی جوانان با فضای کار، تلاش و فعالیت های جمعی و گروهی است.

وی ادامه داد: تربیت نیروهای کارآمد و مدیران آینده جهادی و انقلابی به عنوان یکی از اهداف نهایی در اجرای این طرح ها بوده و زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی نسل های آینده را فراهم می سازد.

حجت الاسلام رحیم علی اضافه کرد: خودسازی جوانان و نوجوانان به عنوان راهبرد اصلی در طرح های جهادی و هجرت دانش آموزی تداوم راه شهدا بوده و نسل آینده باید این مسیر متعالی را ادامه دهند.

وی با اشاره به منویات رهبری در زمینه نقش اردوهای جهادی در تربیت نسل جوان جامعه گفت: طرح های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت است.

حجت الاسلام رحیم علی افزود: هدف از از بکارگیری دانش آموزان در این طرح های جهادی، مشارکت دادن آنان در برنامه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی است.

وی ادامه داد: تحقق بخشیدن به منویات رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، شناسایی، هدایت و بکارگیری قابلیت های دانش آموزان و نیز افزایش دلبستگی و الفت آنان با فضاهای آموزشی از دیگر اهداف طرح هجرت دانش آموزی است.

حجت الاسلام رحیم علی با اشاره به اجرای طرح هجرت دانش آموزی در 10 مدرسه این شهرستان اضافه کرد: 220 نفر از دانش آموزان بسیجی برادر مدارس این شهرستان امسال در این طرح های شرکت کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطرنشان کرد: فضاسازی، مرمت، رنگ آمیزی و بهسازی این مدارس توسط دانش آموزان بسیجی از محورهای اصلی اجرای این طرح در فضاهای آموزشی این شهرستان بوده است.

 در این آیین از فعالان طرح هجرت دانش آموزی این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها