خبرهای داغ:

یادواره 124 شهید شهرستان چالدران و شهدای هفته دولت در چالدران برگزار شد

یادواره 124 شهید شهرستان چالدران و شهدای هفته دولت در شهرستان چالدران همزمان با هفته دولت با حضور پر شور مردم و مسئولان در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران ضمن تبریک ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای یادآوری رشادت، از خودگذشتگی و فداکاری های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم است.

حجت الاسلام اسلام حلمی با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها باید نتایج و بازخوردی در سطح جامعه داشته باشد، افزود: مرور زندگینامه شهدا برای همه اقشار به ویژه مسئولان نظام اسلامی دارای الگو و عبرت بوده که باید از آن برداشت های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا درک واقعی از زندگی خداگونه را به دست آورده بودند که توانستند به این جایگاه برسند، گفت: بصیرت و آگاهی و طی کردن مسیر درست از شاخص های اصلی شهدا بود که امروز باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران اصل شهادت را تبیین کننده چگونگی زندگی در جهان هستی عنوان و اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری مراسم یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه کیفیت و چگونگی زندگی کردن در این جهان بسیار مهم است، ادامه داد: رسیدن به جایگاه شهدا می تواند انگیزه ای برای حرکت در مسیر درست شود.

حجت الاسلام حلمی با تأکید بر معنویات و آموزه های دینی، گفت: شهدا با تقویت معنویات در خود توانستند به این جایگاه دست یابندوبرای ترسیم  صحیح مسیر حرکت در کار و زندگی نیازمند تبیین خصویات اخلاقی و رفتاری و مدیریتی شهدای گرانقدر هستیم وهمچنین الگوبرداری از سیره شهدا باید سرلوحه امور مسئولان و مردم قرار گیرد.

ارسال نظرات