مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

فعالیت 27 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت 27 مجتمع خدماتی رفاھی بین راھی در استان ھمدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۶۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

فعالیت 27 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در همدانمحمد رودباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه مراسم افتتاحیه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی پردیس غرب همدان اظهار داشت: 27 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان فعال است و 5 مجتمع خدمات رفاھی نیز دهه فجر امسال در استان همدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه 6 مجتمع نیز با پیگیری سرمایه‌گذاران در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: برای ساخت این  مجتمع‌ها مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون تومان از بخش خصوصی و 2 میلیارد و 200 میلیون تومان  از سوی اداره راهداری هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزایش ایمنی در راه‌ها را از جمله اهداف احداث این واحدهای خدمات‌رسان بیان کرد و گفت: ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از ضرورت‌های جاده‌ها  بوده تا رانندگان در این مجموعه‌ها استراحت کرده و در ادامه با هوشیاری و ایمنی بیشتر به رانندگی بپردازند.

وی کاهش سوانح جاده ای و ارتقا ضریب سطح ایمنی  تردد در جاده‌ها و ارائه خدمات متمرکز به کاربران جاده‌ای و ارتقاء سطح ایمنی عبور و مرور را از دیگر اهداف احداث این واحدهای خدمات‌رسان بین راهی عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین با ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی گام موثری در بحث اقتصادی و اشتغال برداشته می‌شود.

رودباری در ادامه ابراز داشت: در استان همدان، 61 موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی صادر شده که 21 مورد آن قبلا به بهره‌برداری رسیده و 6  مورد دیگر نیز به زودی بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 مورد از این مجتمع‌ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، خاطرنشان کرد: برای 25 مورد باقیمانده موافقت اصولی انجام شده که پس از تکمیل مدارک، اخذ مجوز ساخت و سرمایه گذاری، نسبت به احداث آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات