"ضعف‌" زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: به طور کلی زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات ضعف‌هایی دارد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۱۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید احسن علوی در بازدید از اتاق (شو روم) مخابرات منطقه کردستان با قدردانی از زحمات متولیان این حوزه گفت: آمادگی پذیرش آخرین تکنولوژی در استان کردستان نشان از انگیزه و فرهنگ بالای مردم این خطه دارد.

وی با اشاره به ایرادات موجود در حوزه مأموریت ارتباطات گفت: واقعیت این است آنچه که از وزارت ارتباطات خواسته بودیم عملی نشده، اما از اینکه در حوزه تکنولوژی از استان‌های دیگر کشور سبقت گرفته‌ایم خوشحال هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه باید بدانیم در حوزه ارتباطات در بازه توسعه در چه نقطه‌ای هستیم تصریح کرد: به طور کلی زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات همچنان ضعف‌هایی دارد و داشتن اینترنت پرسرعت در اکثر روستا‌ها با وجود مزایا و معایب تکنولوژی یکی از دغدغه‌های مردم است.

استان کردستان در بسیاری از بخش‌ها عقب‌مانده است

وی گفت: استان کردستان در بسیاری از بخش‌ها عقب‌مانده است و در خیلی از بخش‌ها نیز حرف برای گفتن داریم.

علوی با اشاره به اهمیت سند توسعه استان افزود: اگر ۲۰ درصد از این سند عملیاتی و انجام شود، کردستان تکان حسابی می‌خورد و می‌تواند به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

گله‌مندی نماینده مردم سنندج در مجلس از مدیران استان کردستان

وی در بخش دوم سخنان خود با ابراز گله‌مندی از مدیران استانی به دلیل ارائه ندادن آمار‌های واقعی اظهار کرد: باید مدیران مظلومیت کردستان را با آمار نشان دهند تا بنده نیز به‌عنوان نماینده مردم این خطه بتوانم از آن دفاع کنم چرا که زبان کارشناسی پذیراتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: بنده از مسئولان می‌خواهم آمار و ارقام را در اختیار ما قرار دهند تا از زبان رسانه‌ها و سایرین از این آمار مطلع نشویم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار