کارگاه آموزشی سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر

کارگاه آموزشی یک روزه سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان در این کارگاه کارگاه آموزشی سرمایه گذاری در انرژی‌های تجدید پذیریکی از سیاست‌های این شرکت در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی را ایجاد و توسعه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر به منظور حفظ محیط زیست و تنوع بخشی به انرژی دانست و گفت:این شرکت به مدت ۲۰ سال و به ازاء هر کیلو وات برق تولیدی از نیروگاه‌های خورشیدی با قیمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان از سرمایه گذاران خرید تضمینی می‌کند.
پورمعرفت با بیان اینکه تاکنون نیروگاه‌های ۶ و ۱۰ کیلو واتی خورشیدی در استان ساخته و نصب شده است افزود: سرمایه گذارانی که قصد ساخت و راه اندازی نیروگاه خورشیدی تا ۱۰۰ کیلو وات را دارند می‌توانند به شرکت‌های توزیع نیروی برق استان مراجعه کنند.
وی افزود: سرمایه گذاران بیش از ۱۰۰ کیلو وات برای مجوز باید به درگاه الکترونیکی ساتبا مراجعه و کاربرگ‌های لازم را اخذ و نام نویسی کنند.
اسلام زاده دبیر اجرایی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هم برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، بازاریابی و اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری داخلی و خارجی را از برنامه‌های حمایتی این اتاق از سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آگاهی بخشی و ارائه آموزش‌های لازم برای ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی است.
عطارد استاد دانشگاه و مدرس این کارگاه هم گفت:حفظ محیط زیست، افزایش بهره وری و اشتغالزایی، صرفه جویی در انرژی از مهمترین فواید ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر است.
ارسال نظرات