کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن در ماه‌های محرم و صفر

در آستانه ماه‌های محرم و صفر کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن به نیت ۷۲ یار امام حسین (ع)در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۹۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: در آستانه‌ی ماه‌های کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن در ماه‌های محرم و صفرمحرم و صفر، مجمع خیرین سلامت استان برنامه ریزی کرده است تا با همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران آبسردکن‌های موردنیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در مناطق مختلف استان را تامین کند.
سالار جوکار افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود در ماه محرم و صفر را به حساب رفاه کارت شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت استان ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۱۸۵۴۶ و یا شماره حساب جاری بانک رفاه ۲۲۲۹۴۶۱۵۵ واریز کنند تا نسبت به خرید آبسردکن اقدام شود یا یک دستگاه آب سردکن خریداری و در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار دهند.
وی ادامه داد: قیمت هر دستگاه آبسردکن بالغ بر ۷۰۰ هزار تومان است که این خرید می‌تواند به صورت مشارکتی نیز انجام شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: امید است با نیات خیرخواهانه نیکوکاران در پایان ماه صفر ۷۲ دستگاه آب سردکن تامین و در اختیار مراکز درمانی و بخش‌های بیمارستانی قرار گیرد.
سالار جوکار افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۴۳۸۷۱۰ تماس بگیرند یا به مجمع خیرین سلامت استان واقع در یاسوج، جنب شرکت گاز استان، خیابان ورزش، کوچه مولوی یک و پلاک ۲۶ مراجعه کنند.
ارسال نظرات