مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان :

۶۷شرکت حمل و نقل کالا در استان زنجان فعالیت دارند

۶۷شرکت حمل و نقل کالا در استان زنجان با به کارگیری چهار هزارو ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری فعال هستند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: صدور بارنامه  در پنج  ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  دراستان ، 14 درصد رشد داشته است .

ایرج دست نشان با اشاره به رشد ۱۶ درصدی تناژ حمل  شده در پنج ماهه نخست سالجاری افزود:  درسالجاری 2 میلیون 996 هزار و 993   تن کالا توسط ناوگان باری استان  جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه با رانندگان فاقد بارنامه و بارنامه‌های نامعتبر برخورد قانونی صورت می گیرد، اظهار داشت: رانندگان فاقد بارنامه علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس راه به کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای ارجاع داده می‌شوند.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: با همکاری پلیس راه استان و با برقراری گشت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس جاده‌ای در بخش حمل و نقل کالا اسناد حمل شامل بارنامه، کارت هوشمند راننده و کامیون توسط تیم‌های نظارتی و گشت‌های سیار در محورهای مواصلاتی استان به صورت مستمر کنترل می‌شود.

دست نشان بابیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل موظف به بررسی کارت هوشمند رانندگان و کامیون و رعایت تمام قوانین و ضوابط مرتبط هستند، خاطرنشان ساخت:  تنها زمانی که کارت هوشمند رانندگان و کامیون مورد تأیید قرار گرفت شرکت‌های حمل و نقل موظف به صدور بارنامه هستند و در غیر این صورت صادر کردن بارنامه نوعی تخلف از سوی شرکت محسوب شده و به کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل ارجاع داده می‌شوند.

وی یادآور شد :۶۷شرکت حمل و نقل کالا در استان  با به کارگیری چهار هزارو ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری فعالی هستند و خاک معدنی، انواع سیمان، میلگرد و سنگ آهن، گندم، سیلیس و شمش آهن عمده بارهایی است که در پنج  ماه نخست سالجاری از طریق ناوگان جاده‌ای استان  جابجا شده است.

ارسال نظرات