خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه آذربایجان شرقی:

اسلام با امر به معروف و نهی از منکر زنده می ماند

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه آذربایجان شرقی در همايش سالانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ملکان، گفت: اسلام با امر به معروف و نهي از منكر زنده مي ماند و نخستین گام در اجراي اين امر الهي، تذكر لساني است.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۳۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی افزود: اگر هر آمر به معروف، حداقل فقط يك نفر را به انجام دستورات الهي تشويق كند و به راه راست رهنمون شود اين براي جامعه اسلام دستاورد بزرگي است و يا اگر يك ناهي از منكر فقط يك نفر بد حجاب را به سوي باحجابي يا يك روزه خوار را به سوي روزه داري جذب كند واقعأ اين يك دستاورد و موفقيت بزرگ است.

وي در ادامه اظهار داشت: در انجام عمل خداپسندانه امر به معروف و نهي از منكر، بايد اصول آن را رعايت كنيم چراکه خداوند هنگامي كه حضرت موسي را به سوي فرعون فرستاد، به حضرت موسي توصيه كرد كه با زبان لين و نرم با فرعون سخن بگويد ما نيز بايد در امر به معروف و نهي از منكر اعضاي جامعه اسلامي، با زباني نرم و دلسوزانه و با سعه صدر عمل نماييم تا توفيقات الهي نيز شامل حال ما و جامعه اسلامي شود.

به همت سپاه ملكان، همايش سالانه امربه معروف و نهي از منكر بسيجيان اين ناحيه در سالن اجتماعات سپاه با حضور پرشور بسيجيان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها