خبرهای داغ:

برگزاری اولین جلسه هماهنگی بعد از افتتاح بیمارستان شهید قدوسی نهاوند

اولین جلسه ستاد راه‌اندازی بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی بعد از سفر وزیر بهداشت به شهرستان نهاوند در ستاد شبکه بهداشت تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۱۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

برگزاری اولین جلسه هماهنگی بعد از افتتاح بیمارستان شهید قدوسی نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، اولین جلسه ستاد راه‌اندازی بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی با حضور تیم درمان دانشگاه از جمله دکتر داوری مدیر درمان، کارشناسان دفتر فنی دانشگاه و مدیرشبکه بهداشت درمان شهرستان نهاوند، ریاست و مدیران بیمارستان شهید حیدری و آیت الله علیمرادیان بعد از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نهاوند تشکیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این جلسه اظهار داشت: به دستور ریاست دانشگاه دکتر موسوی بهار باید برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

مومنعلی دارابی با اشاره به کارهای محوله هر واحد خواستار اهتمام تمام مسئولین و پرسنل هر دو بیمارستان در خصوص راه‌اندازی بیمارستان مذکور شد و از مسئولین دو بیمارستان خواست که نظرات و راهکارهای مناسب برای انتقال و تقسیم بخش‌ها بین دو بیمارستان را ارائه دهند.

دکترداوری و هر یک از اعضای حاضر در جلسه نیز مشکلات و راهکارها و پیشنهادهای خود را برای تجهیز، نصب، راه‌اندازی و نیروی انسانی بیمارستان، طرح توسعه و راه‌اندازی واحد این بیمارستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات