زارعی نماینده بویراحمد و دنا:

تبیین نقشه راه سلامت و درمان در مجلس و دولت ضروری است

نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در همایش روز پزشک با بیان اینکه دولت در حوزه سلامت و درمان خدمات ارزشمندی را به مردم داده است گفت لزوم تبیین نقشه راه سلامت و درمان توسط مجلس و دولت ضروری است.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۸۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شب گذشته با حضور پزشکان مرکز استان جشن روز پزشک برگزار شداورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در این آئین با بیان اینکه در حوزه جذب زیر مجموعه بهداشتی و درمانی مشکل داریم گفت::در چهارسال گذشته هدفگذاری برای اضافه کردن ۲۰ هزار تخت به تخت‌های کشور انجام شدکه از این مهم ۲۵ هزار تخت محقق شده است.
ایلامی اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۸۶۰ تخت یعنی ۶۷ درصد تخت‌های کشور فرسوده است و در استان نیز تخت‌ها با فرسودگی روبه رو هستد.
وی با اشاره به پیگیری برای پرداخت مطالبات پزشکان گفت::یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که دولت سلامت محور است و قسمت عمده‌ای از اعتبارات در حوزه سلامت صرف شد و خدمات ارزشمندی ارائه شد که تحقق بیمه ۱۱ میلیون نفر از جمله این اقدامات است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این همایش با بیان اینکه: طرح تحول سلامت وجوه ممتازی در ارائه خدمات به مردم دارد، و امید است با تلاش مجلس و دولت و همکاری حوزه سلامت نقشه راه مناسبی برای حوزه سلامت و درمان کشور تبیین شود گفت :کشور ما درآسیا از کشور‌های مهم پزشکی است و خیلی از مردم خارج از کشور، ایران را به عنوان مقصدی برای درمان انتخاب می‌کنند.
غلام محمد زارعی بیان کرد: انسان‌ها برای ورود به عرصه‌های مختلف جامعه خود دو هدف را دنبال می‌کنند که توجه عده‌ای به مهم بودن و توجه عده‌ای به مفید بودن است و انسان‌هایی که می‌خواهند مهم باشند، انگیزه فعالیت آن‌ها در این حوزه شخصی است.

زارعی اظهار داشت : در استان با جامعه حداقل یکهزار نفری پزشکی روبه روهستیم و در چند سال گذشته توسعه و افزایش تعداد متخصص در حوزه‌های مختلف درمان را شاهد هستیم.
نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در جای جای استان پزشکان توانمند حضور دارند که موجب منزلت و تکریم بیمار هستند و تلاش می‌کنند بهترین خدمات را ارائه دهد و امید است به این رویکرد مهم بودن توجه شود و منابع انسانی خالق سرمایه و توسعه هستند.

ارسال نظرات