مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

اقدامات پیشگیرانه و قهری دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اراضی ملی است

اقدامات پیشگیرانه و قهری دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اراضی ملی است و محاکم قضایی استان همواره در کناراداره کل منابع طبیعی در حفظ و صیانت از این نعمت الهی با متجاوزان به عرصه های ملی برخورد قاطع دارد.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۶۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جلسه حقوقی ادارات منابع طبیعی شهرستانهای تابعه که با حضور معاون دادستان زنجان برگزار شد، گفت: با بیان اینکه  اهمیت منابع طبیعی و حفظ این موهبت الهی، نقش دستگاه قضا را به عنوان بازوی راست منابع طبیعی در برخورد قاطع با متصرفان و متجاوزان به عرصه منابع طبیعی متعلق به عموم مردم حایز اهمیت دانست.

همچنین ابوطالبی بر نظارت مستمر بر اراضی ملی با استقرار و گشت زنی دایم در عرصه های ملی و پیشگیری از تصرف و تخریب منابع طبیعی و براصلاح ساختار نیروهای حفاظتی متناسب با اراضی ملی استان تاکید کرد.

وی به منظور دفاع محکم در پرونده های مطروحه در محاکم قضایی بر مستندسازی تصرفات انجام گرفته اشاره کرد و سرعت عمل در این خصوص را لازم دانست.

این مقام قضایی افزود: اقدامات پیشگیرانه و قهری دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اراضی ملی است و محاکم قضایی استان همواره در کناراداره کل منابع طبیعی و هماهنگ با سایر دستگاه های مرتبط در حفظ و صیانت از این نعمت الهی با متجاوزان به عرصه های ملی برخورد قاطع دارد.

ارسال نظرات