با حضور جانشین رییس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج؛

آیین کلنگ زنی و ساخت یابود شهید گمنام در اردوگاه ولایت قم برگزار شد

آیین کلنگ زنی و ساخت یابود شهید گمنام در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم با حضور سرهنگ پوری جانشین رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۴۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، آیین کلنگ زنی و ساخت یابود شهید گمنام در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم با حضور سرهنگ علی پوری جانشین رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، برخی اعضای شورای این سازمان و همچنین مسئولان اردوگاه های متمرکز کشوری برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پوری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یکی از الویت های سازمان اردویی بسیج است، گفت: اصل فعالیت سازمان اردویی بسیج بر مبنای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنا شده است و ما در این مسیر قدم برداشته ایم و ان شالله بتوانیم باعث آشناسازی نسل های امروزی با زندگی و منش شهدا شویم.

وی افزود: آثار جانفشانی شهدای برگوار و ایثارگری دلاورمردان ایران در دوران دفاع مقدس نان در خاطره جهان ثبت شده که پی از گذشت سالها دشمنان هنوز از آثار آن رشادت ها هراس دارند.

جانشین رییس سازمان اردویی بسیج ابراز داشت:شهدای گمنام به معنای واقعی کلمه مظلومترین شهیدان دوران دفاع مقدس هستند که جان خود را برای حفاظت و پاسداری از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی نثار کردند تا امروزه ما بتوانیم در اوج امنیت و آسایش زندگی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار