مسئول راهیان نور نهاوند در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ضرورت تعامل مساجد و پایگاه های بسیج برای پیشبرد برنامه ها

حسن ترکمان گفت: هر جا مساجد در کنار پایگاه های بسیج بوده اند موفقیت آنها بیشتر بوده است و هر جا این ارتباط کمتر شده در پیشبرد برنامه ها ضعیف تر عمل شده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۷۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

حسن ترکمان مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) نهاوند  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر اهمیت حضور پایگاه های بسیج در مساجد گفت: اگر پایگاه های بسیج را از مساجد جدا کنند هم به بسیج و هم به مسجد ضربه وارد می شود.

وی افزود: شاید در بعضی از مساجد فضا برای پایگاه های بسیج کم باشد ولی همین حضور و با هم بودن بسیار مثمر ثمر بوده و در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی کارساز خواهد بود.

مسئول راهیان نور نهاوند تاکید کرد: هیئت امناء با بسیج باید تعامل داشته باشند و با همکاری این دو است که مردم و به خصوص جوانان می توانند از برنامه های مساجد بهتر استفاده کنند در اکثر مساجد و پایگاه ها این همکاری وجود دارد و در جاهایی هم که نیست باید جلسات توجیهی گذاشته شود.

ترکمان بیان داشت: هر جا مساجد در کنار پایگاه های بسیج بوده اند موفقیت آنها بیشتر بوده است و هر جا این ارتباط کمتر شده در پیشبرد برنامه ها ضعیف تر عمل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار