در ۹دی شماره ۲۸۳ ام می خوانید:

نامحرم در اندرونى!

۲۸۳ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه يازدهم شهريورماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۳۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۸۳ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه يازدهم شهريورماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «نامحرم در اندرونى» به تحليلى درباره نقاط ضعف برجام که آمريکا با استناد به آنها در حال فشار به آژانس انرژى اتمى براى بازديد از مراکز نظامى ايران است، اختصاص دارد. نه دى در پرونده اى اختصاصى به اين موضوع و واکنشهاى مقامات ايرانى به آن پرداخته است.

عکس يک اين هفته با عنوان «انتظار به "سر" رسيد» به مراسم تشييع پيکر شهيد حججى که يکى از باشکوه ترين آئينهاى تشييع شهدا در تاريخ انقلاب خواهد بود اشاره کرده است.

صفحه اقتصاد ۹ دى در گفتگويى با دکتر حجت عبدالملکى به اقتضائات تحقق اقتصاد مقاومتى پرداخته است.

بيست و هشتمين قسمت از سلسله مقالات هاشمى از نگاه ديگر نوشته کامران غضنفرى با عنوان «اشتراک کارگزاران و اصلاح طلبان در غربزدگى و آمرىکا دوستى» و بخش پايانى سلسله مقالات شناخت گروهک التقاطى فرقان نوشته حجت الاسلام روانبخش مطالب صفحه جريان شناسى ۹ دى را تشکيل مى دهند.

تحليل سخنان رهبر انقلاب در ديدار با طلاب تهران موضوع يادداشت اول اين هفته است که توسط محمدکاظم انبارلويى نوشته شده است؛ همچني گزارشهايى درباره حواشى اىجاد شده پيرامون اىن ديدار نيز در صفحه تحليل سياسى منتشر شده است.

همچنین در این شماره گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیتها در ۹ دی منتشر شده است: آيت الله جوادى آملى با عنوان «با منافق نمى توان آشتى ملى کرد»، آيت الله محسن اراکى با عنوان «ايران بدترين نظام بانکى جهان را دارد»، دکتر سعيد جليلى، حجت الاسلام رسايى با عنوان «آقاى روحانى شما به طناب نياز نداريد»، محمد ايمانى، دکتر مهدى جمشيدى، حجت الاسلام على مهديان، حجت الاسلام مصطفى امىنى خواه، محمدصادق شهبازى، احسان صالحى، اميرحسين ثابتى، محمدامين فرج اللهى، و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات