خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

مسئولان دولتی باید عملگرا و عدالت محور باشند

امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مسئولیت دولت را مسئولیتی مهم و بزرگ در اساس حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئولان دولتی به جای وعده های توخالی و گفتارگرایی، باید عملگرا و عدالت محور باشند.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی حکومت اسلامی را آرمان و آرزوی 1400 ساله شیعه تلقی کرد و گفت: ما امروز با وجود تشکیل جمهوری اسلامی تا رسیدن به حکومت اسلامی فاصله زیادی داریم و از معیارهای ترسیمی امام راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنر، بسیار دوریم.

   وی اساس و بنیان اصلی حکومت اسلامی را توحید گرایی و عدالت محوری خواند و افزود: برای دستیابی به حکومتی اسلامی، برخی از تشکیلات حکومتی ما نیاز به جراحی اساسی دارند و وظیفه آحاد ملّت و همه مسئولان و کارکنان دولت، مبارزه با ایرادات موجود است.

   حجت الاسلام محمّدی فرق بین حکومت علوی و غیرعلوی و غیراسلامی را عدالت محوری و مردمسالاری دینی عنوان و بیان کرد: بزرگترین آفت امروز ما این است که بیت المال، علی السویّه بین مردم تقسیم نمی شود و آرمانهای قرآنی و کلام نبوی، آنگونه که باید در جامعه، ساری و جاری نمی گردد.

    آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان دولتی و جمع کثیری از مردم در مسجد ابوالفضل(ع) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها