معاون اقتصادی استاندار تهران:

برای دستیابی به توسعه و رفاه باید تلاش کنیم

خبرگزاری بسیج: معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: راه اندازی پروژه های جدید کار سختی است و کسانی که طرح های عمرانی جدید شروع می کنند حتما افرادی قوی و توسعه ای هستند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

محمد امامی امین در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ری افزود: دولت یازدهم مبنا را بر این گذاشت که پروژه هایی که در گذشته کلنگ زنی شده اند و نیمه تمام مانده اند، به اتمام برساند. چندین هزار پروژه در سطح کشور به دلایل مختلف روی زمین مانده بود که حدود ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و رها شده بود که دولت آنها را به سرانجام رساند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری ها نیز با همین شرایط مواجه بودند، گفت: امروز در استان تهران اکثر شهرداری ها برای تامین دستمزد پرسنل خود با مشکل روبرو هستند اما پروژه هایی در سطح وسیع کلنگ زنی کرده اند که تکمیل آن با سختی صورت می گیرد.

وی با اشاره به تلاش های مجدانه فرماندار ری در توسعه شهرستان و احقاق حق مردم ری، تصریح کرد: آقای جمالی پور با روحیه توسعه محوری و توجه به مناطق توسعه نیافته منابع مالی خوبی جذب کرد که اقدامی ستودنی است.

امامی امین ادامه داد: مردم در این مناطق خود را با تهران مقایسه می کنند و اگر امکانات اولیه و خدمات کافی ارائه نشود سیل مهاجرت به سمت کلانشهر تهران بیشتر می شود.

ارسال نظرات