معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

مدیران باید با ارائه خدمات مناسب به مردم در حل مشکلات جامعه تلاش کنند

مدیران باید با ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه های مختلف، نشان دهند که علیرغم محدودیت امکانات، منابع مالی و مدیریت محدود، همواره در راستای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۶۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان طی ششمین روز از هفته دولت در جشنواره شهید رجایی شهرستان ماهنشان گفت: مسئولین باید با بیان دستاوردهای دولت در طول ۴ سال گذشته و معرفی شخصیت ها و الگوهای برجسته در عرصه های مختلف به آحاد مردم، فضایی امید آفرین و بانشاط در جامعه فراهم کنند.

فرامرز نیک‌سرشت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت به مردم و نهادینه کردن الگوهای فرهنگی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی در جامعه  است.

وی با اشاره به اینکه مدیران با ایجاد حلقه ارتباطی موثر بین مردم، در ایجاد و توسعه ظرفیت ها در حوزه های مختلف، نقش موثری داشته باشند، اظهار داشت: مدیران با ایجاد فضایی توام با رفاقت و همدلی، می توانند در جهت ارائه خدمات مناسب به مردم و پیشرفت کشور گام های مطلوبی بردارند و عملکرد موثری داشته باشند، تا در مقابل شهدا سربلند و سر‌افراز باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: مدیران باید با ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه های مختلف، نشان دهند که علیرغم محدودیت امکانات، منابع مالی و مدیریت محدود، همواره در راستای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.

فرامرز نیک‌سرشت افزود: برخی مواقع با وجود محدودیت در اختیارات قانونی، به لحاظ شرایط مکانی و زمانی، امکان ارائه برخی خدمات در جامعه وجود ندارد.

وی با اشاره به مدیران باید با رعایت حقوق شهروندان و تکریم آنان، به بیان استنباط مبانی قانونی و منطقی بپردازند، گفت: داشتن ارتباط منطقی و علمی مدیران با مردم ضروری است.

فرامرز نیک‌سرشت افزود: مدیران باید با توجه به بیانات ائمه معصومین و تاکید مقام معظم رهبری، حول محور رسالت الهی، وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام دهند و با مردم مدارا کنند تا چهره مطلوب و واقعی نظام جمهوری اسلامی را برای آحاد جامعه ترسیم نمایند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان با برخورداری از مناطق جغرافیایی مناسب و دارا بودن منابع آبی، کشاورزی و معدنی، ظرفیت های ویژه ای برای توسعه و پیشرفت دارد، خاطر نشان ساخت: لازمه پیشرفت و آبادانی هر منطقه توسعه راه های ارتباطی و استفاده صحیح از منابع آبی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: با وجود سدها، شهرستان ماهنشان در تامین منابع آبی موفق بوده است، اما متاسفانه راه های این منطقه از استاندارهای لازم برخوردار نیستند، که باید با پیگیری های لازم از سوی مسئولین، راه های ارتباطی این منطقه اصلاح شود.

 

 

ارسال نظرات