نام نویسی ۱۱ هزار کارگر برای دریافت خدمات بیمه ای

۱۱ هزار نفر برای استفاده از مزایای بیمه کارگران ساختمانی در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۶۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
مدیرکل تأمین اجتماعی استانداری در نشست با رسانه ها درنام نویسی ۱۱ هزار کارگر ساختمانی برای بیمه تامین در استان گچساران گفت: ۱۱ هزار نفر برای استفاده از مزایای بیمه کارگران ساختمانی در استان نام نویسی کردند.
عباس نورمحمدی افزود: هشت هزار کارگر ساختمانی در استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از حمایتهای بیمه‌ای تامین اجتماعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان کهگیلویه وبویراحمد هزینه می‌شود ادامه داد: این اعتبار برای درمان، پرداخت مستمری، تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بیمه‌شدگان مانند پرداخت هدیه‌های ازدواج، بیمه بیکاری و سایر هزینه‌ها پرداخت می‌شود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۱۰ هزار و ۶۷۲ مستمری بگیر است بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای ۹۳ هزار بیمه شده اصلی است.
وی افزود: الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی در مراکز درمانی با استفاده از کد ملی و بدون استفاده از دفترچه بیمه و واریز حقوق مستمری بگیران به کارت بانک از خدمات نوینی است که باعث کاهش مشکلات بیمه شدگان شده است.
نور محمدی گفت: در صورت همکاری بهداشت و درمان تامین اجتماعی آمادگی دارد خدمات درمانی در سایر مراکز بهداشتی و درمانی را به صورت الکترونیکی ارایه دهد.
ارسال نظرات