خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

برطرف کردن دغدغه اشتغال جوانان در دستور کار دولت دوازدهم باشد

امام جمعه بوکان گفت: جوانان امید و سرمایه آینده کشور هستند پس دولتمردان باید توجه بیشتری به آنها کنند و زمینه‌های اشتغال آنها را بیش از پیش فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۱۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده در همایش دستاوردهای دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر شهرستان بوکان در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته دولت اظهار داشت: با توجه به این که خدمت به مردم اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و آنچه که امروز مهم‌تر از هر مسئله‌ای است بحث اشتغال جوانان است که همه مسئولان باید به فکر باشند.

خلیفه زاده بیان کرد: جوانان امروز سرمایه و زمامداران آینده کشور هستند و توجه به آنها چه از لحاظ مالی و چه لحاظ معنوی امری ضروری است و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود.

خلیفه‌زاده با انتقاد از توجه نکردن مسئولان به امر اشتغال جوانان افزود: جوانان امید و آینده این کشور از لحاظ دیانت و عفت هستند اما متأسفانه توجه کمی به آنها می‌شود و مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته‌اند و برنامه‌هایی هم برای آنها وجود دارد عملیاتی نمی‌شود.

امام جمعه بوکان با اشاره به تغییرات فرهنگی تصریح کرد: جامعه ما تشنه و گرسنه معارف و دین اسلامی است و به درستی با آموزه‌های دینی آشنا نشده‌اند پس ضرورت دارد در این زمینه تلاش بیشتری شود و همه ما برای آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت و تاکید بر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: در هفته دولت دولت‌مردان خدمات یک ساله خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و مسئولان هم که حافظ نظام هستند باید از هر جهتی مواظب باشند تا دستاورد و اقدامات و خدمت‌رسانی بیشتر شود و دشمن در ما نفوذ نکند.

 

ارسال نظرات