اردوی راهیان نور غرب حوزه زینبیه ناحیه مرکزی برگزار شد

اردوی راهیان نور غرب با حضور 45 نفر از حوزه زینبیه ناحیه مرکزی به مدت یک هفته و با هدف میثاق دوباره و زیارت با معرفت شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این اردوی زیارتی سیاحتی زائران از مناطق جنگی آذربایجان غربی، ارومیه، پیران شهرو مرز تمرچین، سردشت، دوپازا، گلفت در استان کردستان و همچنین بازدید از تپه‌های الله اکبر، باشگاه افسران، مرز باشماق، دریاچه زریبان در مریوان ومرز بل حسن و چشمه شهدا در بانه بازدید کرده و عهدی دوباره برای پاسداری از خون شهدا بستند.
در این خصوص خبرنگار بسیج مصاحبه‌ای با مسئول پشتیبانی واردویی راهیان نور داشت:
خبرنگار بسیج:لطفا خودتون رو به طور کامل معرفی کنید.
همتی: علی اکبر همتی مسئول پشتیبانی و اردویی راهیان نور غرب و جنوب و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد
خبرنگار بسیج:چه مدت هست که خدمت می‌کنید؟
همتی:متولد سال ۱۳۴۵ هستم واز ۱۴ سالگی هست که به کشورم و مردم خدمت می‌کنم در زمان جنگ به مدت ۶۵ ماه در جبهه‌ها پا به پای رزمندگان و بیسجیان برای رهبر و کشور و مردمم جنگیدم والان به مدت ۱۰ سال هست مسئول پشتیبانی واردویی راهیان نورغرب و جنوب هستم و مسئول اسکان و رفاه زائران عزیز قبور شهدا
خبرنگار بسیج: در زمان جنگ چه مسئولیت‌هایی داشتید؟
همتی: مسئولیت‌های زیادی داشتم اول جنگ تک تیرانداز گردان شهید عاصی زاده بودم بعد تدارکات اطلاعات عملیات و بعد راننده لودر و بلدوزر بعد مسئول پشتیبانی قرارگاه صراط المستقیم تیپ امام هادی ودر آخر راننده آمبولانس.
خبرنگار بسیج: و کلام آخر؟
همتی: کلام آخر کلام شهداست همینطور که همه شهیدان گفتند و در وصیت نامه شان نوشتند همیشه پشت سر ولایت فقیه باشیم و گوش به فرمان انشاا... تا ظهور حضرت حجت (عج).
ارسال نظرات