چهارمحال وبختیاری؛

تشکیل گروه جهادی دانشجویی با نام شهیدحججی

گروه جهادی دانشجویی با نام شهید محسن حججی متشکل از نخبگان جهادی دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۵۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از تشکیل گروه جهادی  دانشجویی با نام شهید محسن حججی متشکل از نخبگان جهادی دانشجویی استان خبر داد.

وفا همتی، گفت: گروه های جهادی با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای کمک به مناطق محروم و و همچنین ایجاد حرکت خودسازی و تربیت افراد و دانشجویان با روحیه جهادی تشکیل می شوند.

وی، افزود: حضور این افراد در مناطق محروم و لمس کمبودها و محرومیت ها در آینده مدیران و افراد با روحیه جهادی و دلسوز همچون شهید حججی ها را پرورش می دهد.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به جایگاه والای این شهید مدافع حرم و مظلومیتش که یادآور جهاد عاشوراییان بود، اظهار کرد: شهید حججی که دو مرتبه اعزام به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه جهادی خود داشته است نمونه ای شاخص از جهادگران پرورش یافته در این عرصه می باشد.

گفتنی است: بسیج دانشجویی استان به پاس زحمات و ماندگاری نام این شهید بزگوار و با پیشنهاد نخبگان جهادی دانشجویی تصمیم گرفتند گروه جهادی به نام مقدس این شهید بزرگوار تشکیل دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار