خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

مدیریت درست اقتصادی گام اصلی در رفع مشکلات کشور است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مدیریت درست اقتصادی و عمل به شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» راه‌حل اصلی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم از اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و دولتمردان خواست در این راستا گام‌های مثبتی بردارند.

وی با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهارداشت: مردم انتظار دارند مسئولان دولت و شورای اسلامی به مسائل اصلی کشور بیش از گذشته توجه کنند چراکه مسائل اقتصادی کشور از مهم‌ترین دغدغه های کشور است.

حجت السلام آل هاشم یادآور شد: حل مشکلات اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مردم باید در دولت جدید مدنظر دولتمردان باشد چراکه مهم‌ترین وظیفه دولت پس از مسائل اقتصادی، تقویت آموزه‌های دینی در بین جوانان است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،خاطرنشان کرد: مسئولان خدای ناکرده به قول رهبر فرزانه انقلاب نباید به گونه‌ای عمل کنند که جریان فرهنگی با مشکل روبه‌رو شود بلکه باید جریان انقلابی و ارزش‌های دینی در کشور تقویت شوند و نباید اجازه رشد به جریان‌های مقابل داد.

حجت السلام آل هاشم اضافه کرد: انتظار داریم دولت جدید به موضوعات فرهنگی عنایت ویژه داشته باشد و مقابله جدی با هجمه فرهنگی، تلاش برای تامین مسکن جوانان و ازدواج آسان جوانان را مدنظر داشته و تلاش برای مقابله با قاچاق مواد و برخورد با سوداگران مرگ را برنامه اصلی خود قرار دهد.

 وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم،به انفجار دفتر رئیس جمهور و نخست وزیر توسط منافقین در دهه 60 بیان کرد: تبیین جنایات جلادهای دهه 60 و داعش امروز اهمیت زیادی دارد چراکه منافقین و داعشیان زیر پرچم آمریکا هنوز هم دست از جنایت برنداشته‌اند.

خطیب جمعه تبریز در ادامه روز عرفه را روز گفتگوی عارفانه و بخشش الهی خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها