نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دولت بدنبال مناسب سازی رکود و مالیات باشد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع رکود و مالیات عنوان کرد: افزایش و کاهش این دو موضوع باید متناسب با هم باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۶۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
نماینده ولی فقیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در یاسوج گفت: باید سایه سیاست از سر اقتصاد برداشته شود و تحقق این مسئله موفقیت های اقتصادی را رقم خواهد زد.

آیت الله ملک حسینی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان کاهش هزینه های سرمایه گذاری در استان مورد تاکید قرار گرفت، که امید است این مسئله در دولت دوازدهم محقق شود.

وی ادامه داد: خام فروشی در صادرات غیرنفتی کار مناسبی نیست و اگر در حوزه هایی مانند معادن خام فروشی انجام می شود، این کار با فروش نفت خام تفاوتی نخواهد داشت.

آیت الله ملک حسینی بهره برداری قانونی از منابع معدنی را لازم دانست و اضافه کرد: عمق بهره برداری در معادن باید مشخص شود و قانون در رابطه با بهره برداری از معادن اجرایی شود و اگر نیاز به وضع قانون وجود دارد، نسبت به ساماندهی حوزه معادن اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد و در بسیاری از نقاط نیازمند اجرای طرح های نوین و یا ادامه طرح هایی است که وجود دارد.

وی با اشاره به موضوع رکود و مالیات عنوان کرد: افزایش و کاهش این دو موضوع باید متناسب با هم باشد.

آیت الله ملک حسینی با تاکید بر حذف واسطه ها در بخش تولید محصولات افزود: تسهیل در فرایند تولید لازم است و باید به این حوزه توجه شود و از ظرفیت کارگروه هایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهره گیری کرد.
ارسال نظرات