خبرهای داغ:
هفته نهم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی:

هتریک کشاورز بوکان در شکست حریفان/ کشاورز ۲ متین خوی ۱

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال استان اذربایجان غربی و از هفته نهم این رقابت ها تیم کشاورز بوکان در استادیوم وحدت پذیرای تالار متین خوی بود.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۷۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال استان اذربایجان غربی و از هفته نهم این رقابت ها تیم کشاورز بوکان در استادیوم وحدت پذیرای تالار متین خوی بود.

در این بازی که با حضور بیش از ۲ هزار هوادار بوکانی و در هوای گرم این شهر برگزار بود تیم کشاورز در یک بازی برتر موفق شد مهمان خود را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کند و به سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت دست یابد.

تیم کشاورز بوکان با این پیروزی هم اکنون با چهار پیروزی ۳ باخت و ۲ تساوی و ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته است.

گل های این دیدار را برای کشاورز آوات دست بس و کمال قربانی وارد دروازه متین خوی کردند

همچنین در ادامه این رقابت ها و از هفته پیانی نیم فصل اول شهرداری ارومیه در یک بازی پرگل موفق شد مهمان خود تیم تیم آریا اشنویه را با نتیجه ۵ بر ۱ در هم بکوبد و پرسپولیس مهاباد نیز در  با ۲ گل حریف خود هیئت فوتبال شوط را با شکست بدرقه کرد.

شهرداری پیرانشهر نیز در خانه با یک گل مغلوب مهمان خود شهرداری محمدیار شد همچنین بازی کاویان نقده و فرهنگ سرای جوان ارومیه نیز به روز جمعه موکول شد.

هم اکنون در جدول رده بندی این رقابت ها تیم شهرداری ارومیه با یک بازی بیشتر نسبت به کاویان نقده و با ۱۹ امتیاز صدر نشین است و تیم پرسپولیس مهاباد نیز با ۱۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

ارسال نظرات