خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت؛

افتتاح پروژه محرومیت زدایى مسجد روستاى بریسو

پروژه محرومیت زدایى مسجد روستاى بریسو در با حضور سرهنگ جبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۶۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پروژه محرومیت زدایى مسجد روستاى بریسو به همت بسیج سازندگی سپاه سردشت و سرهنگ حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

سرهنگ حبیبی در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به اقدامات و عملکرد بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت:تمامی ظرفیت های لازم جهت خدمت رسانی به روستاهای کم برخوردار فراهم است و سپاه تمام تلاش خود را در جهت برطرف کردن نیاز محرومین جامعه به کار خواهد گرفت.

سرهنگ حبیبی به مختصری از فعالیت های این سپاه در سال جاری را اشاره کرد و گفت: احداث خانه های عالم و خانه های افراد نیازمند، اعطاء جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ،اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به روستاهای کم برخوردار و احداث چندین پروژه محرومیت زدایی از جمله اقدامات این سپاه در راستای محرومیت زدایی شهرستان سردشت می باشد  .

گفتنی است که مسجد روستای بریسو با زیر بناى ۳۵۰ متر مربع به همت بسیج سازندگى سپاه سردشت از محل اعتبارات محرومیت زدایى قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) و کمک های خیرین افتتاح شد.

 

ارسال نظرات